2010. augusztus 3., kedd

Mi történt az MTV-vel??

Most komolyan... hova tűnt a régi jó MTV zenecsatorna?! Mi a fenét csináltak vele? Először magyarosították, ami még nem baj, de aztán abszolút eltűnt a zene, és jöttek az idióta show-műsorok. Régebben szoktam nézni az MTV-t, de most már csak igen ritkán kapcsolok oda. A VIVA számomra meg borzalom. Egyáltalán nem az én zenei ízlésem SP vagy Justin Bieber, meg a többi kis nyálas tini.

A Tinimamik első évadjának szereplői
Na szóval, itt van egy rakás show, amiről nehéz értelmes megfigyelést írnom. Amiből láttam részt, az a Hogan Knows Best, a Brooke Knows Best és a Jersey Shore. Ja, meg ott van a Tinimamik, a Made, de az ugye más kategória, sőt, azok nem is rosszak, annak ellenére, hogy egy epizódot kb 200-szor leadtak. Legalább volt értelmük.
De mi értelme van Brooke Hogan "komoly" megpróbáltatásainak? Hiszen előre megírt forgatókönyv alapján megy az egész, de hát ezt tudja mindenki. Brooke jófej csaj, de inkább kereshetne lóvét az énekléssel, ha már állítólag azon a pályán akar elhelyezkedni.

Jersey Shore - az olasz izompacsirták kalandjai
A Jersey Shore izomagyú macsóit nézni tényleg egy élmény. A tizenhét éves öcsém most épp kondizni jár szinte naponta, otthon meg ezeket a gyúrmákat nézi a tv-ben is. Úgyhogy, van, hogy akaratlanul is, de egy-egy részt én is látok. Teljesen agyromboló az egész, de jól kikapcsol. Mert elrötyög rajta az ember, hogy a fajtársai mekkora barmok tudnak lenni. Azért ne értsetek félre, nem vagyok az a tipikus "rühellem, de nézem, mert olyan vicces" típus.

Nem tudom mi az oka, hogy már nincs nagyon klip az MTV-n, de kár, mert az ember nem csak az interneten szeretne újdonságokat látni.

3 megjegyzés:

  1. VAn még legalábbis a magyar de sajna nekem az sincs mert a szemét digi tv elvette az összes zene csatornával és a comedy centrallal együtt.Bezzeg a kinai tv meg az opera adót meghagyták.

    VálaszTörlés
  2. Helló!
    Idetévedtem, és megláttam ezt a bejegyzést, amivel 100% egyetértek. De amúgy reggelente vannak klippek. Többnyire újabbak, mert VIVa-n ilyennel nem nagyon lehet összefutni. Kiábrándító a napi top10... A magyar MTV-n reggel 7-től kb 9-is Korai dalömlés címmel van! És viszonylag update és Sp mentes! Jó zenehallgatást :-)
    KRÉ

    VálaszTörlés
  3. Liza, sajna az összes valamire való csatornát kiveszik. Nekem pl hiányzik a Travel csatorna, ami az UPC csomagban benne volt, de most már csak plusz pénzért van az is.
    Szia KRÉ, örülök, h ide tévedtél! Tudom, h reggel adnak klippeket, de sokak csak délután tudnak tv-hez ülni, főműsoridőben, akkor meg minden az agyonismételt showkról szól. :S

    VálaszTörlés