2010. augusztus 3., kedd

Vampires Suck kritika

Ma este végre letöltöttem a Twilight filmek paródiáját, a Vampires Suck-ot, és nagy nehezen végig is néztem. Igen, számomra ez megerőltetés volt. Ugyanis, egyáltalán nem azt kaptam a filmtől, amit vártam. Bár, ez sem teljesen igaz, mert már a trailer alapján sem számítottam sok jóra (amiben mellesleg elárulták a film összes vicces jelenetét). Lehet, hogy csak nekem nincs humorom, de ez a film nem lett a kedvenc vígjáték-paródiám.

Jenn Proske és Matt Lanter a film egyik jelenetében
Habár az előzetes sem fogott igazán meg, a rengeteg pozitív vélemény miatt rávettem magam, hogy megnézzem (feliratosan). A helyszíneket, a zenéket és a karaktereket tökéletesen átvették az Alkonyatból és az Újholdból, ezzel nem volt gondom, tetszett. Jenn Proske (Becca/Bella) tökéletesen alakította Kristen Stewartot. Nem, nem Bellát, hanem Kristen Stewartot. Pont úgy tátotta a száját és rángatta a fejét, mint Kris szokta. Ugyanez igaz az Edwardot alakító Matt Lanterre is, aki Robertet figurázta ki. Minden színész jól megállta a helyét.

Csak a forgatókönyv... a rendezésbe sem lehet nagyon belekötni, de a poénokba annál inkább. Szerintem, nem csattantak akkorát, mint amekkorát kellett volna (egy-két kivétellel - pl. Edward bevallja Beccának a kilétét), de lehet, hogy csak azért, mert az összes viccesnek mondhatót belesűrítették a trailerbe. Rémesen erőltetettre sikerült a legtöbb. Ezt egyáltalán nem azért írom, mert a Twilight iránti sértődött rajongás beszél belőlem. Én is vártam már valami jó komédiát, illetve ennél jobbat. Nem mondom, néha elnevettem magam (főleg Kris és Rob kifigurázásán), de inkább csak illemből, mert igyekeztem elfogult maradni, hiszen ez mégis csak Twilight!



A Vampires Suck nem nézhetetlen, de nem is akkora dobás. Azt hiszem, hogy az okozza a sikerét, hogy sokan kivoltak már éhezve arra, hogy kifigurázzák a tinikedvenc-romantikus-vámpíros történetet. Ez így van jól, mert a Twilight óriási őrületnek örvend szerte a világon, már-már elvárandó egy hozzá kapcsolódó paródia. Nekem mondjuk bőven elég volt egyszer látnom, de azért próbálkozzatok meg vele Ti is!

2 megjegyzés:

  1. Húú engem ez a film annyira nem érdekel,ha van egy kedvenc filmem és azt kiparódizálják azt nem szeretem.

    VálaszTörlés
  2. Engem nem az zavart, hanem a sok gyenge poén. Volt egy-két undi is... nem tudom manapság ki nevet az olyan dolgon pl, h valakinek letépik a szakállát...

    VálaszTörlés